úterý 19. července 2011

Důvod přestěhování, základní informace

Jmenuji se Michelle a spravuji tento blog. Rozhodla jsem se přestěhovat z blog.cz na blogspot.com. A jaký je a bude můj důvod? Blog.cz se začal výrazně měnit ve vkládání obrázků, nastavování desingů, vkládání videí a změně veškerého nastavení. Na blogspot.com je výrazně snažší ovládání a skvělé tvoření desingů. Opravdu lituji toho, že jsem se už nepřestěhovala dříve a nezvolila blogspot.com
Budu psát jeden článek denně a budu se na něm co nejvíce snažit, aby byl pěkně propracovaný a byl spisovný. Zaměření blogu je zcela dívčí, v budoucnosti bych se chtěla věnovat žurnalistice a to zřejmě v oboru módy a kosmetiky. Budu se snažit, aby se vám mé články líbily a rádi jste se sem vracely. 
S láskou adminka Michelle

12 komentářů:

  1. Ok, tak ja už som si ťa prepísala =)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně se těším, ale moc nepřečtu to písmo.. Podle mě je lepší blog než blogspot =)

    OdpovědětVymazat
  3. Není, navíc tam musím dávat nějakej kód, kterej je na obrázku.. Než najdu, jak mám komentovat a jakej nastavit profil.. Hrůza :!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky začinala na blogu :) Asi před dvouma rokama,což "frčely" jen kusovky,pixelky atd. :D
    K blogování jsem se chtěla vrátit a vybrala jsem si blogspot.Jsou tu i mnohem lepší blogerky.

    OdpovědětVymazat
  5. No možná uvidím..:) asi jo, ale než se tu naučím! :D jéjé..:D To budou už velikonoce..:D.. No Na skype si offline! :'( nwm pročččččččč...

    OdpovědětVymazat
  6. přepíšu :) ale stejne to tu nechápu :D:)

    OdpovědětVymazat
  7. :D.. Tak to je jedno, to je epší když to tam napíšu že jsem míňa ne? :DD. no to je fuuuuuuuuk

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý komentář !