pátek 22. července 2011

Knihy, první část

Na včerejších nákupech jsem si pořídila seriálovou knihu Glee, Jak to všechno začalo. Začala jsem ji číst a přečetla jsem jednu kapitolu, každý večer se pokusím jednu přečíst. Opravdu to vypadá zatím zajímavě. Byl tam i druhý díl, ten si koupím až přečtu první. Ale chtěla bych přečíst a koupit si knihu Šprndy a košťata, koupím si to za peníze od narozenin. Glee jsem si také za ně koupila. Tyto knihy nemají u nás v knihovně, tam nemají skoro žádné novinky. Koupila jsem si i krásnou záložku, která má na obrázku otevřenou knihu a uprostřed jsou stránky do srdíčka, protože jsem stále zakládala kusem papíru. Vytvořila jsem i pro vás speciálně outfit na lookletu k tomuto článku. Dalo mi to práci, tak nekopírovat. Četly jste tyto knihy? Líbil se vám outfit a článek?

S pozdravem Michelle

5 komentářů:

  1. Ano, to jsou ty články, co tam uvidíte :) ;)
    Jojo

    OdpovědětVymazat
  2. Já bohužel tyto knížky neznám, tak piš jak se to bude vyvíjet a třeba si jí taky pořídim ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nie, tie knižky som nečítala.. ale tá knižka je podľa seriálu nie? :D lebo ja pozerám jeden seriál a volá sa Glee tak teraz neviem..
    A outfit sa mi veľmi páči ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ne nečetla jsem to,.. já mám jiné knihy ! ;)
    Pěkný outfit ;) a pěkný článek.

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý komentář !