středa 20. července 2011

I v létě nesmíš zapomenout na balzám!

Z mé vlastní zkušenosti jsem zjistila, že i v létě nesmíš zapomenout na balzám na rty. Stejně jako v zimě, a na podzim musíme chránit své rty. V zimě chráníme rty před mrazem a na podzim před větrem. A v létě své rty musíme chránit před sluníčkem. Rty budou jinak vysušené a odřené. Doporučuji používat nějaký kvalitní balzám na rty. Já používám a zárověň doporučuji balzám na rty od značky Helle, Active Care, SPF 20. Dokonce obsahuje Aloe Vera. Bohužel nevím kolik stál korun, protože jsem ho nekupovala já. Kupovala ho má maminka. Pokud vás něco zajímá, ptejte se do komentářů. Opravdu nevím, co by vás mohlo zajímat. S lázkou adminka Michelle

14 komentářů:

  1. Pěkný článek.. A ani nic mě nezajímá .. :D :) taky mám balzám..;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý článek ;) Taky mám vždy balzám po ruce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám celoročně takový velký nejobyčejnější jelení lůj z lékárny. Jinak Elle stála 119.90 ,- , protože je u toho takovej "saténovej" župánek...Ten stojí vlastně jen dvacku ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak se jmenoval tvůj blog předtím? Mám v tom zmatek.

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem tvůj blog našla.Já jsem zjistila,že už tě v sb dávno nemám,nechodila jsi na můj blog.Promiň,ale už nechci být tvé aff.

    OdpovědětVymazat
  6. Oukej, jdu si tě přepsat. :) Doufám, že tě to tu bude bavit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si tě totiž smazala včera,když jsem třídila.Prostě si ke mně nechodila a tečka.Víc to nechci probírat.

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to si asi kúpim radšej nejaký balzám.. lebo teraz nemám žiadny, alebo mám ale niekde sa vytratil :/ ;)

    OdpovědětVymazat
  9. No,tak asi jsem si tě někdy smazala omylem,ale jednou jsem u tebe určitě nebyla,protože obíhám každý den.

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec nepřečtu písmo, takže nebudu komentovat..

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj :) to som ja :)
    Emm*
    zo shine-rainbow.blog.cz
    Rozhodla si sa dobre ;)) tak nech sa ti darí :PP ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Balzámky na rty - to je moje. Nosím je s sebou úplně všude. Moje jednička jsou balzámy od Lush a pak od Tee Trea.
    Přeju pohádkové léto.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. Někoukej po tom v obchodě, ale raději si ho kup ode mě :D:P

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý komentář !