čtvrtek 21. července 2011

Moje outfity

Jelikož mám svůj účet na looklet.com, kde si můžete sami rozvíjet svou fantazii v navrhování a vytváření outfitů. Rozhodla jsem se, že jednou za čas zveřejním pět outfitů. Dříve jsem měla na looklet.com jiný účet a přestalo mě to bavit, ale teď jsem svojí menší zálibu obnovila. Doufám, že se vám outfity budou líbit a nebudete je kopírovat. Vždyť si můžete takové outfity vytvořit samy. Na další mé outfity se můžete podívat Zde






S láskou adminka Michelle 

13 komentářů:

  1. Co se směješ?:D

    Moc hezké outfity. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prvý a štvrtý - tie sa mi najviac páčia :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vážne? ;D no.. ale neviem sa rozhodnúť či ten obrázok dať farebný alebo čiernobiely :D... má dilemu..

    OdpovědětVymazat
  4. Druhý je nej ;)
    to písmo je teď 1000000000000000 lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. na tohle já nikdy nesmím přijít, vypěstovalo by mi to závislost jak se znám...

    OdpovědětVymazat
  6. Ty dobře ty. :D Mě se líbí. :) A ano, na tom dizajnu jsem já. :) Poprvý. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kársné krásné :-)
    Já si takhle hraju na polyvore.com

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Akorát u mě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš nebo aspoň nakoukneš :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasně kreativní, zábavně laděný. Vkusné outfity, které bych klidně nosila.
    ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý komentář !